woensdag 18 april 2012

8 stijl tips zwangerschap

Op de instyle website kwam ik de volgende 8 stijl tips tegen. Vooral met de eerste ben ik het roerend eens. Met mijn eigen kleren voel ik het meest mezelf en zie ik er het beste uit. Zwangerschapskleding zorgt er op een of andere manier voor dat ik er extra zwanger uitzie. Voor sommige gelegenheden komt dat goed uit, zoals een feestje bij de schoonouders. Doorgaans hou ik het zoveel mogelijk op mijn bestaande garderobe. Zo blijf ik mezelf, hip en sexy...

1. Je eigen kast.
Zoek in je kast naar kledingstukken die met je lichaam mee kunnen groeien. Bijvoorbeeld vesten, stretch topjes en jurken. Alles waar een empire-lijn in zit, zijn uitermate geschikt om door te blijven dragen.  

2. Vergeet niet om sexy te zijn.
Als je zwanger bent, bekent het niet dat je niet meer sexy kunt zijn. Bedek jezelf of je buik niet. Heb je een mooie decolleté, benadruk deze dan met een mooie v-hals. Of trek een kort jurkje aan om je mooie benen te showen.

3. Draag riemen.
Wijd vallende kledingstukken geef je definitie met een riem. Door deze net boven je buik te dragen blijft je vorm goed zichtbaar. Doe de riem niet te strak aan.

4. Blijf hip.
Hippe moeders hoeven hun stijl niet te laten vallen, zodra je zwanger bent! Heb je zin in om een zebra-jurk aan te trekken of die hoge laarzen, blijf dat vooral doen.

5. Balanceer je buik met accessoires.
Opvallende juwelen trekken de aandacht van je buik naar je hals en gezicht. Accessoires zijn ideaal om de aandacht te leiden naar je sterken punten.

6. Koop de perfecte zwangerschapsjeans.
Een goede zwangerschapsjeans moet vooral comfortabel zijn. Het beste kan je deze in je 2de trimester kopen. Zodra je er een hebt, is deze makkelijk te combineren en kan aan bij veel gelegenheden.

7. De hippie trend.
De hippie-trend is helemaal hot en is perfect voor zwangere buiken. De lange, soepel vallende gewaden bieden alle ruimte voor de groeiende buik en is heel comfortabel.De trend moet je wel liggen natuurlijk. Bij kleine vrouwen kan een lange jurk met een zwangere buik, gedrongen overkomen.

8. Lippenstift.
Een kleurtje op je lippen geeft een glam-gevoel aan je outfit en kan gedurende je hele zwangerschap opgebracht worden. Passen je stiletto's niet meer en knellen je favoriete jeans? met een rode lipstick blijf je hip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten